Bine ati venit pe AdoraBijoux, un blog in care veti gasi instructiuni pentru a face tot felul de lucruri si activitati de la cele mai utile la cele mai inutile, ;).

Jun 10, 2011

Cum sa facem foarte repede si usor un iepuras din lana



conejito







Pun aici instructiunile pentru a face acest iepuras care de altfel este foarte usor de facut.
Impleteste un patrat, puteti sa il faceti de orice marime, cel din imagine are 28 de randuri.
conejito2
Coase pe patrat de la o margine la alta cu lana de aceasi culoare (in foto lana este de o culoare mai deschisa ca sa puteti vedea bine cum trebuie sa coaseti). Trebuie sa coaseti o linie cu puncte destul de mari, aproape in mijlocul patratului (vezi foto).
Intareste bine acolo unde incepi sa cosi deoarece va trebui sa tragi de acest fir mai tarziu.
Continua sa cosi cu acelasi fir, de asemenea cu puncte mari o jumatate din patrat in asa fel incat sa rezulte o forma triangulara ca in foto.
Cand vei trage de fir vei obtine forma urechilor iepurasului.
conejito3
Inainte de a trage prea tare de fir umple papusa cu bumbac sau lana.
conejito4
Trage din nou de fir si asigura firul cu cateva puncte.
conejito6
Coase partea din spate a iepurasului (partea patrata) lasand un spatiu suficient de mare ca sa il putem umple.
Cand ajungem la finalul acestei parti tragem tare de fir ca sa facem gatul iepurasului si si terminam asigurand firul cu cateva punce cusute.
conejito7
De asemenea ii putem face ochisori din carton pe care ii putem lipi.
Ca sa terminam coasem codita iepurasului care poate fi facta din un pompon de lana sau o bucatica de bumbac.
conejito

2 comments:

ce tare e..inseamna ca o sa fac 100000