Bine ati venit pe AdoraBijoux, un blog in care veti gasi instructiuni pentru a face tot felul de lucruri si activitati de la cele mai utile la cele mai inutile, ;).

Jun 10, 2011

Cum sa facem papusi



Invata cum sa faci papusi si figurine utilizând diferite tehnici si materiale.
Puteți face papusi din pânza, cu lâna, utilizând pâsla si multe altele.
Aici găsiți instrucțiuni pentru a face singur pas cu pas diferite tipuri de papusi. Unele sunt foarte ușor de făcut iar altele un picuț mai dificile. Alege modelul care iți place cel mai mult si încearcă sa creezi propria papusa urmărind tutorialele si utilizând schemele pe care le veți găsi pe blog.
    Invata sa faci acesti pretiosi pisicuti facuti cu panza de prosoape. image Gasiti instructiunile (in engleza) si schemele pentru a reusi sa ii faceti la aceasta pagina web. Instructiuni ca sa faceti acesti pisicuti: 1. Imprima aici schema pentru a putea sa faci corpul si coada. 2. Imprima a doua schema pentru a putea sa faci capul si burta. 3. Taie partile din scheme si apoi deseneazale pe panza. Taie piesele desenate pe panza lasand o margine de aproape 6 mm ca sa le puteti coase apoi. 4. Incepe sa cosi centrul fetei (A-B in schema), apoi coase centrul spatelui (G-B) image 5. Coase pe linia fetei incluzand urechile (F-E-D-C-B-C-D-B-F), partea din fata a urechii este un pic mai mica decat cea din spate. coase apoi coada si intoarce materialul. 6. Coase pentru a face articulatiile de la labute (semnalate in schema cu dart) 7. Coase partea burtii in marginea corpului (K-L-M-N-O-P). Apoi coase spatele (S-R-Q-P) aplicand si coada bineinteles (C-E) Acum poti umple cu bumbac sau poliester cu grija. Coase deschizatura. 10. pentru fata poti folosi ata ca sa desenezi ochii si nasul sau lipeste niste ochi de plastic sau foloseste nasturi. La final coase capul de corp.image

0 comments: