Bine ati venit pe AdoraBijoux, un blog in care veti gasi instructiuni pentru a face tot felul de lucruri si activitati de la cele mai utile la cele mai inutile, ;).

Jul 7, 2011

Cum sa tapitezi un scaun vechi

clip_image002

Sa schimbi tapiteria unui scaun ne poate fi de folos pentru a economisi bani pentru ca nu vom mai trebui sa investim bani ca sa cumparam un scaun nou.

In aceste imagini vedeti ca eu am utilizat o panza colorata in culori foarte vii.

Pas cu pas:

Taiati doua bucati de panza care sa acopere spatarul si scaunul.

clip_image004

Incepeti cu scaunul. Ajustati panza si capsati cu ajutorul unui capsator.

clip_image006

In imagine scaunul este cu picioarele in sus.

Si asta este prima parte. Nu arata rau, nu?

clip_image008

Continuam cu spatarul. Pentru asta a trebuit sa scot carcasa de plastic cu ajutorul unei chei, si odata capsat materialul sa o punem la loc. Nu am putut sa imi fac o poza facand asta. Plâns

clip_image010

Si asta este totul. Am un nou scaun pentru calculator. Cine ar spune ca este acelasi scaun vechi???

Sursa: michidelmundo

0 comments: